Friday, May 15, 2009

GROUP 04/07..

"Posing di pantai lah kita jawabnyer, mana kak bedah?!!"

"Lawatan Kl-Putrajaya Group 04/07"
Salam semua,

Selamat malam, macam mana urusan hari ini. kerja macam mana diharap agar dapat dilakukan dengan penuh dedikasi hendaknya. Pada malam ini, penulis tak lakukan apa-apa sekadar check inbox dekat email blog poseso@uMt... ternyata blog POSESO semakin mendapat tempat. Terima kasih sidang blog poseso@uMt ucapkan kepada semua yang sudi untuk meluangkan masa membaca artikel santai di blog ini. Pada malam ini, kita akan berkongsi gambar yang dikirimkan oleh abg aum@ cikgu aum kita, kata abang aum pic yang dikirimkannya itu adalah kenangan bersama kawan-kawan group 04/07 semasa berada pada semester akhir di UMT yang mana gambar tersebut di ambil di Pantai Tok Jembal..
Pic kedua pula adalah semasa lawatan akademik ke Kuala Lumpur dan Putrajaya yang merupakan acara wajib bagi mahasiswa Sarjana Muda Pengurusan Polisi Dan Sekitaran Sosial, lawatan ini bertujuan memberi pendedahan kepada para pelajar tentang suasana sebenar berada dalam lingkungan pentadbiran kerajaan serta pelan pengurusannya..

Diharap tersiarnya pic ini akan membuatkan ikatan di antara group 04/07 semakin kuat. Kami di sidang blog poseso@uMt mendoakan semua POSESORIAN group 04/07 sentiasa berada dalam limpahan keberkatan dan akan terus unggul di mana jua berada..Kepada posesorian group 04/07 yang ingin menceritakan pengalaman hidup atau apa jua tips bolehlah emailkan kepada editor blog poseso@uMt agar artikel anda akan dapat disiarkan untuk tatapan semua..

Salam Rindu Penuh Keiklasan,
Editor

0 comments: