Tuesday, May 12, 2009

EX STUDENT POSESO 04/07 BAKAL BERGELAR PENDIDIK

T.A.H.N.I.A.H
A'kum semua,
apa cter hari, di harap agar semuanya berada dalam keadaan elok lah hendaknya. Penulis baru sahaja hadir satu majlis perpisahan salah seorang pensyarah di kawasan Bangi berhampiran kampus penulis. Hari yang indah ini penulis ingin bercerita tentang salah seorang bekas pelajar POSESO daripada kumpulan 2004/2007 yang telah terpilih sebagai salah seorang calon pendidik di bawah Kursus Peguruan Lepasan Ijazah yang sekarang ini sedang mengikuti latihan perguruan di Institut Perguruan di Negeri Johor...

Bekas pelajar POSESO yang penulis maksudkan adalah "Abg Are-um" yang mana beliau telah dipilih untuk mengikuti kursus KPLI dan bakal menjadi seorang pendidik yang cemerlang suatu hari nanti.

Iklas daripada sidang blog poseso@uMt kami mendoakan agar abg are-um akan menjadi ikon kepada pelajar2 POSESO yang lain dalam menempatkan diri sebagai salah seorang calon pendidik. Di harap agar abg are-um terus mengekalkan kecemerlangan sebagai seorang pendidik yang akan membimbang anak bangsa yang tercinta..

Ariyossss.....

0 comments: